Vision
Det er Center for Positiv Psykologis vision at opretholde vores nationale førerposition i forhold til anvendelsen af forskning fra positiv psykologi i forbindelse med personlig og faglig udvikling.
Kundeforhold
Det er vores vision fortsat at:
- Skræddersy løsninger til vores kunder, som implementeres og skaber de ønskede resultater
- Sælge de bedste kvalitetsydelser til rimelige priser
- Være en virksomhed, hvor vores kunder er ovenud tilfredse med at handle
- Have langvarige og gode forhold til vores kunder
- Blive skamrost og anbefalet af vores kunder
- Opretholde et eftertragtet brand
- Være nationalt og internationalt anerkendte for vores faglighed
Faglighed
Det er vores vision fortsat at:
- Være produktive
- Lave opgaver ordentligt første gang
- Arbejde forskningsbaseret
- Indsamle og formidle overblik over eksisterende forskning
- Omsætte forskning til letforståelig viden og enkle værktøjer
- Udvikle undervisningsmateriale i verdensklasse
- Sætte den højeste faglige standard på markedet
- Fastholde en høj faglig etik
International orientering
Det er vores vision fortsat at:
- Tage de bedste internationale uddannelser
- Være blandt de bedst uddannet i hele verden inden for vores felt
- Samarbejde med verdens førende eksperter inden for positiv psykologi og evidensbaseret coaching
- Være i den ubestridte verdenselite inden for anvendelsen af positiv psykologi i coaching
Arbejdsforhold
Det er vores vision fortsat at:
- Arbejde sammen med dygtige og engagerede kollegaer
- Opleve et stærkt fællesskab med vores kunder og samarbejdspartnere
- Bringe det bedste frem i os selv, vores kunder og samarbejdspartnere
- Give hinanden plads til udfoldelse med hver vores styrker
- Hjælpe hinanden med at udleve vores værdier, realisere vores drømme og nå vores mål
- Skabe arbejdsbetingelser og rammer som fremmer trivsel og produktivitet
- Være en arbejdsplads hvor vi trives og udvikles
- Indrette vores arbejde, så det harmonerer med vores privatliv
Business as an Agent of World Benefit (BAWB)
Det er vores vision fortsat at:
- Udleve vores værdier og mission
- Være profitskabende
- Have en solid økonomi
- Være positive rollemodeller for andre
- Udvise et socialt ansvar
- Opleve samhørighed med vores omgivelser